Wednesday, June 24, 2009

Birthday Celebrations 7 persons

Kitorang celebrate b'day ni kat kg aku Kelate. Sempena b'day Nawal-22/4, Akim-10/5, Abg Zam-10/5, K.yah-18/5, Noorr-aku-28/5, Neena-28/5, K.ina-29/5. Ramai kan. That's why la byk kek tu. Sampai 3 kek. Yg cupcake(choc moist,sugarpaste, bee, gumpaste,jelly) aku order dr kak sue(http://kekcawan-sukarasa.blogspot.com/) yg dok kat Tg. Mas. Baik kak sue ni. Dah la aku request mcm2 kat dia, tp dia just amik extra rm5 jerk. Bagus la kan, buat bisnes, baik ati, murah rezeki...InsyaAllah. Actually b'day Nawal dh celebrate kat Penang, kat PenMutiara. Abah Nawal yg belanja family dia.Sbbnya dh lama dia dok pasang niat nak belanja fam dia kat sana. Mau taknya kitorang dh mkn brapa kali dh kat PenMutiara tp fam dia x penah skali pun, kenal pun x, tp dok Penang. Kitorang kenal PenMutiara pun sbbnya Abg Anep la. Dia la yg perkenal dulu. Kalu tak, kami pun x tau kot.
Masa nak celebrate ni, k.rin p bli kek Secret Recipe perasa banana. Sedap kek ni, tp x brapa laku sbb kitorag dah kenyang mkn laksa, kenduri kecik2 sempena Akim dpt p blaja kat UiTM Arau. Yg 1 lg kek tu, mmbr Akim bg present kat dia. Sonot tul kitorang mlm tu. Tkr2 adiah lg. Aku dpt 2 adiah drpd adikku,Muni(moonieslife@blogspot.com). Dia bg aku keychain cute date of my b'day + mug shomel. K.yah bg aku beg tgn ala2 Anna Sui yg smmgnya aku dh lama suka..tp x mampu nak bli lg. K.ina bg Nawal gaun merahnya mak ngah. K.yah bg Nawal mainan. Muni bg Nawal kipas froggy+baju yg dia share bli ngan Luqman. Kenangan ni x dpt aku lupakan smpai bila2. Thanks for all my family...

No comments:

Post a Comment