Wednesday, March 24, 2010

CONTEST DETIK-DETIK BERHARGA




GAMBAR YANG DI PERTARUHKAN



NAMA ANAK: NURUL NAWAL HUMAYRA' BINTI MUHIZAM


TARIKH LAHIR ANAK: 22 APRIL 2008


UMUR ANAK (SEMASA GAMBAR DIAMBIL): 1 TAHUN, 5 BULAN


KETERANGAN GAMBAR: Inilah detik-detik paling berharga 'aku' bersama mama semasa Raya Aidilfitri 2009 tahun lepas. Waktu dan detik ini baru lepas sembahyang raya('aku' tak sembahyang ponnn!, tecik lagi maaa!). Mama yang tengah sarat itu, dukung 'aku' selepas 'aku' dapat angpow yang mak-mak sedara kasi. Masa ni mama mengandungkan adik 'aku'= 8 bulan..(balik kampung untuk mama bersalin kan adik). Masa ni la kurasakan saat paling berharga kerana mama dan abah sayang sangat pada 'ku'. Sekarang adik aku dah keluar ke dunia. Namanya MUhammad Muzaffar Naufal. Kebahagiaan dulu harus 'ku' kongsikan bersama adik 'ku' sekarang. Kini 'ku' bahagia bersama adik, ahli keluarga 'ku ' yang baru.


SENARAI PENAJA CONTEST INI

1)Mei' Mei Tai


2)Ammar's Treehouse


3)Coachandsuch


4)Umi Dan JR Shoppe


5)SNUGGBABY


6)The Honeybunch Marketplace


7)Pn. Raudzah Adnan

No comments:

Post a Comment